Fake…

October 29, 2009

If You cant MAKE it, FAKE it…seriously…

SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…


SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…

SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…


SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…SMILE…

hahah. Marah ke nih???? Judge it…

Subhanal munaffisi ‘an kulli mahmum,

Subhanal munaffisi ‘an kulli maghmum,

Subhanal munaffisi ‘an kulli madyun.

Subhana man araada syai an, ayyaqululahu kun fayakun.

Advertisements

6 Responses to “Fake…”


  1. Assalamualaikum,menjawab persoalan yg dikemukakan dlm blog saya tempoh hari,

    FARD MUSLIM secara bahasanya=Individu Muslim

    Secara istilahnya merupakan ciri-ciri atau sifat keperibadian yang digariskan oleh As-Syahid Imam Hassan Al-Banna (Mursyidul Am Ikhwanul Muslimin) dalam membina keperibadian MUSLIM sejati.

    InshaAllah,bersama cuba amalkan sebagai langkah pertama dalam memperbaik diri.


  2. Assalamualaikum,menjawab persoalan kamu,

    Tentang pergaduhan antara HT dgn IM tu saya tak pernah dengar pula.
    IM tetap ada dan bergerak di Mesir cuma mereka bergerak secara sirr(rahsia)sebab pemerintahan Mesir dah mengharamkan jemaah ni.Buku-buku gerakan IM(biasanya tulisan Hassan AB dan yang sewaktu dgnnya) pun dijual sorok2.

    Budak-budak Malaysia nak berbicara tentang IM atau HAB pun kena jaga2,takut polis dengar.Senang kata IM dan HAB adalah isu yg amat sensitif di Mesir.Begitulah kalau negara diperintah sekular.

    Wallahua3lam.


  3. Wallahua3lam.Tak pasti,sbb jarang dengar psl HB kat Mesir.Mungkin aktif tapi SIRR,mungkin juga tak aktif.Tak berani nak bg confirmation.

  4. harith Says:

    Salam..wei…tahun depan sem last..aku ada buat bekam…satu cup 2 ringgit..jemputlah datang..banyak manfaatnya..lagi stu nak join hpa bagitau aku..bantu islam..n mak aku ada jual telekung..sape2 adik beradik ko yang perempuan(yang laki ko je boleh) nak beli boleh tempah..murah tapi berkualiti tinggi..testimoni..ramai guru2 kms beli..Insyaallah..nak sebar melalui radio boleh gak…kita kan ada ‘dj’ kat kolej.insyaallah..haha


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: